ORTODONCJA

Współczesna ortodoncja zajmuje się nie tylko idealnym ustawieniem zębów w łuku zębowym, ale także rozpoznawaniem, zapobieganiem oraz leczeniem wrodzonych i nabytych wad zgryzowo-szczękowych, które mają nieoceniony wpływ na wygląd twarzy.

Do najczęstszych nieprawidłowości, które pacjent leczy w gabinecie ortodontycznym należą nieprawidłowe ustawienie zębów oraz problemy ze zgryzem.

Z usług gabinetu ortodontycznego mogą korzystać pacjenci w każdym wieku – dzieci, nastolatki, młodzież, osoby dorosłe oraz seniorzy.

W zależności od wady można zastosować różnego rodzaju rozwiązania ortodontyczne. Dzięki leczeniu i zabiegom ortodontycznym pacjent odzyskuje piękny uśmiech z prostymi zębami.

U osób dojrzałych usługi ortodontyczne często kończą się jako przygotowanie do wszczepienia implantów i wykonania bardzo estetycznych prac protetycznych, zaś u dzieci wyeliminowanie dysfunkcji.

Wczesne leczenie ortopedyczne przygotowuje do właściwego leczenia ortodontycznego.

Kubiak Clinic  specjalizuje się w leczeniu najnowocześniejszymi systemami ortodontycznymi.

Dział ortodoncji w Kubiak Clinic prowadzi dr n. med Elżbieta Ratajczak -Kubiak.

Posiadamy najwyższej klasy światowej skaner iTERO

Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszego skanera iTERO nasi pacjenci nie muszą mieć wykonywanych wycisków natomiast mogą zobaczyć wizualizację leczenia przed podjęciem decyzji o leczeniu aparatem.

Stosujemy najnowocześniejsze systemy takie jak INVISALIGN.

Kubiak Clinic stosuje dwa rodzaje aparatów ortodontycznych DAMON Q2 i DAMON CLEAR w zależności od sugestii klientów. Są to w pełni estetyczne, nie uciążliwe aparaty szwajcarskiego eksperta ALIGN TECHNOLOGY.

Kiedy należy umówić się do ortodonty?

Jeżeli zauważysz objawy, które cytujemy poniżej, to warto skonsultować się z naszym lekarzem ortodontą. Objawy są różne dla dzieci i osób dorosłych. Nie muszą od razu wskazywać na potrzebę leczenia lub wykonywania zabiegów, ale na pewno warto je skonsultować.

Jakie objawy u dziecka wskazują na potrzebę konsultacji ortodontycznej?

• asymetria w rysach twarzy,
  • szkodliwe nawyki typu ssanie palca, ogryzanie paznokci, ołówków, długopisów lub smoczka,
  • zauważalna wada wymowy,
  • częste oddychanie ustami i stale otwarta buzia,
  • przedwczesna utrata zębów mlecznych najczęściej na skutek powikłań próchnicy,
  • dysfunkcja języka stwierdzona przez logopedę,
  • nieprawidłowe uszeregowanie zębów: nadmierne stłoczenia lub szpary między zębami,
  • nadmiernie wysunięta lub cofnięta szczęka.

Jakie objawy u osoby dorosłej wskazują na potrzebę konsultacji ortodontycznej?

• asymetria uśmiechu,
  • ścieranie się zębów,
  • odsłanianie się szyjek zębów,
  • stłaczanie się zębów,
  • zgrzytanie zębami,
  • nadmierne odkładanie się kamienia,
  • nieprawidłowe osadzenie zębów w postaci stłoczeń, obrotów zębów i szpar.

Przykłady fotografii wykonanych przed i po usłudze.

Gabinet Kubiak Clinic zapewni Ci profesjonalną opiekę w rozwiązywaniu wielu problemów stomatologicznych.

Leczenie ortodontyczne w Kubiak Clinic to gwarancja pięknego uśmiechu.

Naszą domeną jest indywidualne podejście do pacjenta z zastosowanie najnowszych światowych metod.

Zanim podejmiemy decyzję o jakimkolwiek leczeniu lub zabiegu szukamy przyczyny zaistniałej nieprawidłowości u pacjenta.

Tylko wyeliminowanie przyczyny, a nie skutku gwarantuje stałość leczenia ortodontycznego.Wielokrotnie dawaliśmy ulgę pacjentom już na etapie konsultacji. Dlatego warto nas odwiedzić i znaleźć odpowiedź na nurtujące Cię pytania.

Zapraszamy